Sen hep bozuktun sonradan bozulmadın

Çelik gibi bir iraden olsaydı dünya malı seni bozmazdı. Ama düşünüyorum da! Aslında seni bozan şey dünya malı da değildi. Sen zaten bozuktun. Bunu taa en başından beri görmediğimden de değil. Sadece seni olduğun gibi kabul ettigimdendi. Bozuk olduğunu bile bile... Oysa ki sen tüm iyi niyetime rağmen içindeki şeytanı kontrol altına alamadın.

Ancak 'umut çölde bir yağmur damlasıdir' umut etmekten vazgeçmedim. Vazgeçmiyorum da. Seni anlıyor ve affediyorum.

Merak etme...
Sonsuz sabrımda sana da yer var. Şimdilik sadece ara veriyor ve seni sana bırakıyorum.
#gayapp #gaychat #gaydate

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AngelsTurkiye influencer yarışmasından dev similya ödülü 😂bilgi için videoyu izle 💕🏳️‍🌈

Parayı buldum - ne kadar kolay olduğuna şaşıracaksın hemde sadece 5 TL ile

Adana travestilerinin doğal güzellik sırları ve amerikan seçimleri